×

termeni generali

Această secțiune prezintă informații despre activitatea magazinului online „Armtoys”, cu adresa: www.armtoys.bg, precum și condițiile generale în care se desfășoară activitatea magazinului.

Termenii și condițiile generale reglementează relațiile dintre ARM TOYS OOD, cu UIC 201014605, sediul social și adresa conducerii: Plovdiv, str. Blagovest nr. 3, reprezentată de managerul Rafael Khachatryan.

Acești termeni și condiții generale au natura și forța unui contract încheiat între părți.

Dacă aveți întrebări cu privire la conținutul acestor termeni, puteți contacta echipa noastră prin e-mail: [email protected].

Termenul pentru a răspunde la întrebările primite este de până la 14 zile.

Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și condiții generale, vă rugăm să nu mai utilizați serviciile magazinului online.

1. DEFINIȚII

Următoarele cuvinte și expresii sunt utilizate în Termenii și condițiile generale cu următorul sens:

„Contract de vânzare” înseamnă contractul de vânzare la distanță încheiat prin intermediul platformei, căruia i se aplică acești Termeni și condiții generale și la care fac parte integrantă. Un contract de vânzare la distanță este orice contract încheiat între un comerciant și un consumator, ca parte a unui sistem organizat de vânzare la distanță, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului și prin utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță. contractul, inclusiv la momentul încheierii contractului.

„Curier / Furnizor” înseamnă un comerciant care livrează fizic bunurile achiziționate la o adresă specificată de Utilizator și operează în conformitate cu cerințele Legii serviciilor poștale;

„Valoarea minimă a comenzii” înseamnă cerința comerciantului pentru valoarea produselor comandate care fac obiectul contractului de cumpărare la distanță, care trebuie atinsă prin comanda unuia sau mai multor produse pentru a putea încheia un astfel de contract.

Valoarea minimă a comenzii este de 0,99 BGN (zero leva și nouăzeci și nouă de stotinki) pentru clienții din Bulgaria, 1500 RON pentru clienții din România și 300 EUR pentru clienții din Grecia.

„Termeni și condiții generale / GTC” înseamnă acești termeni și condiții generale, aflați pe www.armtoys.bg, care reprezintă o parte integrantă din contractul de vânzare la distanță de bunuri cu Vânzătorul și având natura și forța unui contract încheiat între petreceri;

„Magazin online / magazin / platformă” înseamnă un sistem organizat pentru comerțul electronic la distanță cu o adresă web: www.armtoys.bg;

„Vânzător / Comerciant” înseamnă compania „ARM TOYS” Ltd., UIC 201014605, sediul social și adresa conducerii: Plovdiv, str. Blagovest nr. 3, reprezentată de managerul Rafael Khachatryan;

„Comandă” înseamnă orice cerere făcută de un utilizator al Site-ului, acceptată în mod expres de către Vânzător prin trimiterea unei confirmări prin e-mail, apel telefonic sau fără ambiguități;

„Utilizator / Client” înseamnă un client sau vizitator al Magazinului online;

„Produs / mărfuri” înseamnă orice articol oferit de Vânzător prin intermediul Site-ului.

„Utilizator nou” înseamnă un utilizator înregistrat, a cărui adresă IP nu este înregistrată în baza de date a site-ului și are o adresă de e-mail, o adresă de domiciliu / serviciu și un număr de telefon diferit.

„Părți” înseamnă Utilizatorul și Comerciantul;

„Site (uri)” înseamnă o parte separată a „ARM TOYS” Ltd. - o resursă virtuală de informații pe internet și o platformă pentru comerțul online și vânzarea de bunuri pentru copii cu adresa de acces www.armtoys.bg, care sunt livrate după solicitarea lor explicită de către Utilizator;

„Tip comercial” înseamnă un tip care permite vânzarea ulterioară a Bunurilor ca fiind noi.

2. TERMENII DE UTILIZARE A SITULUI

2.1. Vizitând site-ul www.armtoys.bg și finalizând fiecare comandă specifică, utilizatorul este de acord cu Termenii generali ai platformei și declară că îi înțelege pe deplin și acceptă aplicarea directă a acestora la încheierea unui acord de vânzare cu comerciantul. Vânzătorul este obligat să trimită bunurile numai în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale de către Client. Unele dintre clauzele din aceste CGG sunt direct obligatorii doar pentru consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor și nu se aplică clienților, indiferent dacă sunt persoane juridice sau persoane fizice care utilizează produsele achiziționate în activitățile lor comerciale sau profesionale. Astfel de clauze sunt menționate în mod explicit ca aplicabile numai consumatorilor care utilizează bunurile în alte scopuri decât comerțul sau ocupația. Toate celelalte clauze din aceste CGC se aplică fiecărui Client, indiferent de calitatea acestuia.

2.2. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Generale poate avea loc, de asemenea, la înregistrarea unui profil de utilizator pe Site sau la plasarea unei comenzi ca invitat al Site-ului.

2.3. Acceptarea Termenilor și condițiilor generale este o condiție prealabilă obligatorie pentru încheierea unui contract de vânzare. Acceptarea se face marcând o casetă de selectare cu textul „Cunosc și accept Termenii și condițiile generale ale magazinului online Armtoys. Bifând această casetă, Utilizatorul face o declarație în sensul Legii privind documentele electronice și semnătura electronică.

2.4. Ceea ce este publicat de Comerciant pe acest site are semnificația și forța obligatorie a unei invitații publice pentru încheierea unei tranzacții comerciale pentru achiziționarea de articole online.

2.5. Publicarea fiecărui articol individual este o ofertă separată pentru încheierea unui contract de vânzare la distanță, conform acestor Termeni și Condiții Generale, a căror finalizare necesită confirmarea de către Vânzător.

2.6. În cazul în care Utilizatorul decide să cumpere oricare dintre bunurile oferite, alegând un articol, el face o ofertă de a încheia un contract pentru achiziționarea de bunuri la distanță.

Pentru ca contractul să fie considerat încheiat, oferta trebuie acceptată și confirmată de Vânzător. Acceptarea și confirmarea ofertei se face prin trimiterea unui mesaj cu confirmarea de la Vânzător către Utilizator a Comenzii acceptate, care trebuie să conțină:

- descrierea articolului;

- Număr de ordine;

- numărul conosamentului;

- informații despre comandă - adresa de livrare, persoana de contact specificată și partea contractantului;

- modalitatea de plată și suma datorată;

- timpul de livrare conform metodei de livrare alese.

2.7. Magazinul online armtoys.bg își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor la discreția sa, fără a anunța în mod explicit utilizatorii despre modificări. Politica de prețuri este un secret comercial și, ca atare, nu face obiectul dezvăluirii către terți.

O modificare a prețului bunurilor, care a avut loc după acceptarea ofertei de către Vânzător, nu afectează contractul dintre părți.

2.8. Toate numele utilizate, mărcile comerciale (combinate, verbale sau figurative), precum și logo-urile companiei, sunt utilizate în mod legal și sunt protejate de Legea mărcilor. Vânzătorul nu pretinde că este titularul drepturilor de proprietate intelectuală, inclusiv proprietarul tuturor mărcilor comerciale ale căror produse le vinde și nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane. Toate fotografiile de pe site sunt protejate prin drepturi de autor, iar utilizarea lor fără știrea și permisiunea autorului reprezintă o încălcare gravă a Legii drepturilor de autor și a drepturilor conexe.

2.9. Comerciantul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica Termenii și condițiile generale ale site-ului. În cazul unei astfel de modificări, Comerciantul va publica pe Site versiunea modificată a Termenilor și Condițiilor Generale.

Termenii și condițiile generale pot fi opuse utilizatorului din momentul publicării lor pe site. Pentru fiecare contract încheiat de vânzare prin intermediul platformei online, se vor aplica Termenii și condițiile generale care erau în vigoare la momentul încheierii sale. Pentru toate cazurile care nu sunt reglementate de aceste CG, se aplică legislația actuală din Republica Bulgaria.

2.10. Dacă oricare dintre prevederile acestor Termeni și condiții generale se dovedește a fi invalidă sau inaplicabilă, indiferent de motivul pentru aceasta, aceasta nu implică invaliditatea sau inaplicabilitatea celorlalte dispoziții.

3. ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT

3.1. După ce faceți clic pe butonul „Comandă” (sau pe un alt buton cu o semnificație similară), Utilizatorul este de acord să cumpere produsul / produsele din coș, iar această acțiune este obligatorie din punct de vedere juridic pentru comerciant. Contractul de vânzare se consideră încheiat din momentul primirii confirmării comenzii trimise de comerciant utilizatorului.

3.2. Comerciantul are dreptul de a organiza împreună și simultan livrarea bunurilor comandate cu contracte separate de cumpărare și vânzare.

3.3. Comanda poate fi făcută atât de Utilizatorii înregistrați ai site-ului, cât și de oaspeții site-ului, fără o pre-înregistrare validă.

3.4. Datele furnizate de utilizatorii înregistrați trebuie furnizate și de utilizatorii neînregistrați la efectuarea comenzii.

3.5. Utilizatorii înregistrați pot plasa comenzi prin intermediul platformei și în condiții individuale, utilizând un cod promoțional furnizat de comerciant, care le dă dreptul la reduceri suplimentare. Procedura pentru furnizarea unui astfel de tip de reduceri și coduri promoționale este stabilită de comerciant și este un secret comercial.

3.6. Condițiile individuale pot fi oferite clienților pentru întreaga gamă de bunuri oferite sau pentru grupuri individuale de articole.

3.7. Înregistrarea unui profil de utilizator nu este o condiție obligatorie pentru încheierea unui contract de achiziție de bunuri.

3.8. Atunci când comandă mai multe articole de la Utilizator, părțile încheie un contract separat pentru fiecare articol, indiferent de că mărfurile sunt selectate printr-o aplicație electronică. Exercitarea drepturilor cu privire la bunurile livrate nu afectează și nu are niciun efect în ceea ce privește contractele de vânzare pentru celelalte bunuri.

3.9. În cazul în care utilizatorul are calitatea de consumator în sensul CPA, exercitarea dreptului de retragere din contractul de vânzare a anumitor bunuri nu afectează contractele de vânzare a altor bunuri livrate utilizatorului.

3.10. Comerciantul își rezervă dreptul de a refuza livrarea comenzilor confirmate în cazul în care bunurile care fac obiectul comenzii, efectuate în mod valid de către Utilizator, nu sunt disponibile sau prezintă defecte. În aceste cazuri, Comerciantul nu datorează penalități pentru neexecutarea contractului de vânzare, ci doar rambursarea sumelor plătite, în cazul în care Utilizatorul a efectuat o plată în avans. În cazul refuzului de livrare, Comerciantul notifică utilizatorul în timp util prin e-mail sau apel telefonic. Vânzătorul poate refuza procesarea comenzii chiar și atunci când există îndoieli rezonabile că comanda nu este autentică, inclusiv faptul că nu provine de la Client, descrisă în același sau din cauza prețului scris incorect pentru un produs sau din cauza altor tehnici motive.

3.11. Toate contractele încheiate sunt stocate de Comerciant în sistemul informațional relevant, în conformitate cu toate standardele de securitate și în conformitate cu cerințele legale. La cererea expresă a Utilizatorului, Comerciantul furnizează într-un termen rezonabil contractul relevant și toate anexele la acesta.

3.12. Prin încheierea unui contract pentru achiziționarea de bunuri, consumatorul își declară în mod explicit dorința de a primi o factură. În cazurile în care consumatorul a ales să primească astfel, consumatorul acceptă documentația care trebuie făcută cu facturi electronice și notificări electronice către aceștia în conformitate cu art. 114 din Legea TVA. Emiterea și transmiterea acestora au loc în conformitate cu art. 113 din Legea TVA.

4. ÎNREGISTRAREA PROFILULUI UTILIZATORULUI

4.1. La înregistrarea unui profil de utilizator, clientul furnizează datele sale personale în conformitate cu Politica de confidențialitate a site-ului www.armtoys.bg.

4.2. Toate datele trimise sunt utilizate numai pentru administrarea contului și utilizarea funcționalităților la care este asociat. Datele nu vor fi dezvăluite terților, cu excepția cazurilor prevăzute în Politica de confidențialitate.

5. DATE PERSONALE

5.1. Toate datele personale furnizate de vizitatorii site-ului sunt prelucrate exclusiv în scopul încheierii unui contract de vânzare a mărfurilor la distanță și livrarea produselor comandate și sunt stocate în conformitate cu Politica de confidențialitate, care poate fi găsită aici.

5.2. Utilizatorul poate fi de acord să furnizeze comerciantului date care să fie prelucrate în scopul marketingului direct - trimiterea de mesaje comerciale, dacă utilizatorul își exprimă consimțământul pentru a primi astfel de mesaje.

5.3. Utilizatorul se poate retrage din consimțământul dat al comerciantului în conformitate cu punctul 5.2. a acestor termeni și condiții prin trimiterea cererii relevante în conformitate cu Politica de confidențialitate.

5.4. Utilizatorul are dreptul să se opună prelucrării datelor sale personale în scopuri de marketing direct prin trimiterea unui mesaj scris către „ARM TOYS” Ltd. sau prin e-mail: armtoys @ gmail.com

5.5. Împreună cu furnizarea datelor sale, Utilizatorul este de acord să-l contacteze: Comerciant, terți, incl. și furnizori de servicii de curierat, comercianți de pe piață, parteneri comercianți, organizații neguvernamentale, companii comerciale și altele, acolo unde acest lucru este prevăzut de anumite legislații.

5.6. Utilizatorul poate retrage consimțământul dat la punctul 5.5. a acestor termeni și condiții prin trimiterea unui mesaj scris către „ARM TOYS” Ltd. sau prin e-mail: armtoys @ gmail.com

5.7. În cazul în care Utilizatorul alege să utilizeze serviciul „Newsletter”, datele personale pe care le furnizează vor fi prelucrate cu acordul său, după furnizarea sa explicită și gratuită, bifând caseta „Sunt de acord să fac parte din newsletter-ul armtoys.bg și Cunosc politica de confidențialitate. "

5.8. Condițiile, scopurile și modul de colectare și prelucrare a datelor cu caracter personal sunt specificate în Politica de confidențialitate.

6. FUNCȚIONALITĂȚILE SITE-ULUI

6.1. Toți vizitatorii magazinului au posibilitatea de a încheia contracte pentru vânzarea mărfurilor la distanță, precum și pentru livrarea articolelor selectate, prin serviciile companiilor de curierat, efectuate în conformitate cu cerințele Legii serviciilor poștale. .

6.2. Vizitatorii site-ului pot:

- să vizualizeze în mod liber bunurile și sortimentele oferite pe Site;

- pentru a crea profiluri de utilizator;

- pentru a plasa comenzi fără a avea profiluri de utilizator;

- să compare caracteristicile produselor individuale;

- să se aboneze la serviciul „Newsletter”, oferindu-le informații despre reduceri și campanii promoționale ale Comerciantului;

- să vă înregistrați în secțiunea de blog a site-ului și să publicați întrebări și comentarii în acesta;

- să aleagă o metodă de plată și comandă;

6.3. Site-ul funcționează 24 de ore pe zi și acceptă comenzile în orice moment, iar Comerciantul nu este responsabil în cazul în care, din motive tehnice sau de altă natură, Site-ul este temporar indisponibil pe Internet.

7. ORDINUL MARFURILOR

7.1. Pentru a plasa o comandă validă, Utilizatorul trebuie să individualizeze produsul apăsând butonul „Cumpărați” (sau un alt buton cu semnificație similară).

7.2. Odată ce consumatorul selectează produsele pe care dorește să le cumpere, ar trebui să apese butonul „coș de cumpărături”. Butonul este situat în colțul din dreapta sus al ecranului și afișează un coș de cumpărături.

7.3. Valoarea minimă a comenzii pentru produsele de pe site este specificată în secțiunea Definiții. Pentru a plasa o comandă validă, utilizatorul trebuie să selecteze produse cu o valoare egală sau mai mare decât suma specificată. Această sumă nu include costul de livrare.

7.4. La deschiderea ferestrei relevante, utilizatorul ar trebui să introducă datele necesare pentru finalizarea comenzii. După finalizarea comenzii, Platforma generează o descriere a parametrilor comenzii specifice, care, după aprobarea finală de către Utilizator, este trimisă Comerciantului.

7.5. După finalizarea comenzii, platforma generează un cod pentru comanda respectivă, pe baza căruia Comerciantul acceptă sau respinge oferta pentru încheierea unui contract.

7.6. După finalizarea cu succes a comenzii, utilizatorul primește o confirmare prin e-mail la adresa specificată de acesta, conținând informații despre bunurile comandate, numărul comenzii și conosamentul, precum și alte date necesare pentru executarea comenzii.

7.7 În caz de necesitate sau în caz de ambiguitate, un reprezentant al comerciantului poate contacta Utilizatorul prin intermediul datelor de contact indicate.

7.8. Dacă bunurile comandate nu sunt disponibile, un reprezentant al comerciantului ar trebui să notifice Utilizatorul în timp util. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord să plaseze comanda pentru un alt produs în aceleași condiții sau în condiții similare, comanda este considerată anulată.

7.9. Înainte ca Clientul să fie obligat de un contract sau o propunere de încheiere a unui contract, incl. contract la distanță sau contract în afara spațiilor comerciale, Vânzătorul furnizează Clientului într-un mod clar și ușor de înțeles toate informațiile solicitate legal, cu excepția cazului în care este clar din context sau din natura și caracterul bunurilor sau serviciilor. Informațiile din fraza anterioară includ, dar nu se limitează la, o descriere a principalelor caracteristici și imagine a fiecărui produs, prețul de vânzare, inclusiv TVA, informații despre modalitățile de plată și livrare.

7.10. Culorile din fotografiile Bunurilor sunt orientative și variații sunt posibile în funcție de setările monitorului Clientului. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele inexactități în imaginile produselor transmise de producători și furnizori. Pentru a specifica nuanța exactă a cartelului de culoare al producătorului, vă rugăm să ne contactați la telefoanele listate.

8. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI

8.1. Consumatorul care are calitatea de consumator în sensul Legii privind protecția consumatorilor poate refuza o comandă fără a trebui să menționeze motivele refuzului. Anularea comenzii poate fi făcută prin telefon sau e-mail, specificate în acești Termeni și condiții generale pentru contactul cu comerciantul.

8.2. Dreptul de retragere este considerat valabil exercitat atunci când este făcut prin completarea unui formular în contul său în termen de 14 zile de la primirea bunurilor sau în alt mod și-a exprimat fără echivoc dorința de a se retrage din contract, indicând informațiile enumerate la punctul 7.4.

8.3. Pentru ca refuzul să fie valid, Utilizatorul trebuie să furnizeze informații despre:

- numărul comenzii;

- numărul de telefon și numele pentru individualizarea Utilizatorului, indicate în comandă, dacă este făcut ca invitat sau respectiv numele de utilizator, dacă este înregistrat pe site;

- valoarea comenzii.

8.4. Fiecare consumator poate returna bunurile achiziționate în termenul specificat de 30 de zile, dacă bunurile sunt în stare comercială bună, nu există urme de impact sau zgârieturi, ambalajul este păstrat și nu există semne de uzură.

Nu există niciun drept de returnare pentru produsele care își pierd proprietățile și eficacitatea după despachetare. Dreptul de retragere nu este valabil în toate cazurile enumerate la art. 57 din Legea privind protecția consumatorilor.

8.5. În cazul exercitării dreptului de retragere, Comerciantul este obligat să trimită Utilizatorului o confirmare de primire a refuzului. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să colecteze el însuși bunurile, acesta poate reține plata sumelor către Client până când primește bunurile sau până când Clientul furnizează dovada că a trimis bunurile înapoi, oricare ar fi primul. La primirea bunurilor, Vânzătorul ar trebui să le inspecteze și să se asigure că nu lipsește nimic și că bunurile sunt în stare comercială bună.

8.6. Când Utilizatorul și-a exercitat dreptul de a se retrage din contractul la distanță, Comerciantul va rambursa suma plătită de Utilizator pentru articolele achiziționate, fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost notificat cu privire la decizia Utilizatorului să se retragă din contract în conformitate cu prezentul articol 8 din Termenii și condițiile generale.

8.7. Comerciantul este obligat să restituie suma primită utilizând același mijloc de plată utilizat de Utilizator în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Utilizatorul a fost de acord în mod expres să utilizeze un alt mijloc de plată și cu condiția ca acest lucru să nu implice costuri suplimentare pentru Utilizator.

În cazul în care plata se face prin card de credit sau de debit, rambursarea este posibilă numai în același cont din care a fost primită plata.

Comerciantul este obligat să restituie sumele primite într-un cont bancar specificat de Utilizator. În cazul în care plata se face prin card de credit sau de debit, precum și prin orice sistem de plată autorizat pentru utilizare, rambursarea este posibilă numai în același cont din care a fost primită plata.

8.8. Comerciantul nu are obligația de a rambursa costurile suplimentare de livrare.

8.9. Consumatorul are dreptul de a primi următoarele informații înainte de a încheia un contract pentru achiziționarea de bunuri la distanță:

- numele și adresa comerciantului;

- Principalele caracteristici ale mărfurilor indicate în descrierile produselor;

- Prețul mărfurilor, inclusiv toate impozitele și taxele;

- Valoarea costurilor poștale sau de transport care nu sunt incluse în prețul mărfurilor aferent livrării acestora;

- Metoda de plată, livrare și executare a Contractului;

- Dreptul Utilizatorului de a se retrage din contract și condițiile în care bunurile pot fi returnate, conform acestor Condiții Generale;

- Perioada pentru care oferta sau prețul rămâne valabil. Dacă oferta din Magazinul online este epuizată, aceasta va fi menționată în mod explicit.

8.10. Clientul se obligă să returneze bunurile în formă comercială, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile după ziua în care a informat Vânzătorul despre retragerea sa din contract. Despachetarea mărfurilor nu ar fi trebuit să conducă la o denaturare clară a aspectului comercial al mărfurilor. În cazul deteriorării tipului comercial al mărfii, Vânzătorul are dreptul, la discreția sa, de a percepe clientului costurile pentru restaurarea mărfurilor în formă comercială. Conform art. 55, alin. 4 din CPA, Clientul este responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzată de testarea acestora, altele decât este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare.

8.11. La returnarea bunurilor, Clientul se obligă să o returneze împreună cu setul complet primit, fără daune, precum și toate documentele însoțitoare - chitanță, factură, protocol de predare, ambalare, documentație completă, card de garanție (dacă există).

9. VERIFICARE LA PRIMITE

9.1. Consumatorul ar trebui să inspecteze cu atenție orice bunuri primite, după deschiderea transportului, pentru orice deteriorare sau deteriorare a ambalajului sau a produsului care ar fi putut apărea în timpul transportului.

9.2. În caz de avarie, Utilizatorul ar trebui să completeze o notificare necompletată furnizată de curier.

În termen de trei zile lucrătoare de la primirea aceluiași lucru, un reprezentant al comerciantului este obligat să contacteze utilizatorul cu privire la posibilitățile de soluționare a problemei.

9.3. În cazul în care Clientul nu face observații asupra bunurilor, se presupune că le acceptă fără observații și defecte.

10. DREPT LA PLÂNGERE

10.1. În cazul în care se constată o discrepanță între bunurile comandate și livrate, stabilite în timpul inspecției inițiale, Utilizatorul are dreptul de a pretinde orice discrepanță a bunurilor cu cele convenite. O astfel de discrepanță poate fi rezultatul oricăruia dintre următoarele motive:

- daune în timpul transportului;

- defecte de fabricație;

- lipsa evidentă a elementelor bunurilor;

- trimiterea produsului greșit, altul decât cel comandat;

- nerespectarea dimensiunii sau culorii comandate.

10.2. În cazul prevăzut la art. 10.1., Utilizatorul poate alege între:

- rambursarea sumei plătite integral sau parțial, corespunzătoare defectului;

- înlocuirea mărfii cu una nouă;

- în caz de epuizare, Comerciantul poate oferi un înlocuitor cu un produs alternativ cu caracteristici similare, la un preț egal sau mai mare decât cel al produsului original;

- repararea gratuită, dacă defectul mărfurilor permite acest lucru și valoarea acestuia nu depășește valoarea bunurilor comandate;

10.3. Consumatorul își poate exercita dreptul de a revendica în termen de doi ani de la livrarea bunurilor, dar nu mai târziu de 14 zile de la stabilirea defectului.

10.4. Reclamația trebuie trimisă la adresa de e-mail armtoys @ gmail.com

Returul mărfurilor în cazul unei reclamații, cu excepția cazurilor de defect sau deteriorare a fabricii în timpul transportului, se efectuează în următoarele condiții cumulative:

- fără daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare;

- prezentarea unui document pentru plata efectuată la cumpărarea bunurilor.

10.5. În cazul înlocuirii mărfurilor, costurile de transport în ambele direcții sunt pe cheltuiala Utilizatorului, cu excepția cazului în care înlocuirea este necesară din vina Comerciantului.

O astfel de eroare este prezentă în cazul expedierii de mărfuri în care există o nepotrivire în aspect și defectul nu este de fabricație sau a apărut în timpul transportului mărfurilor corecte.

11. LIVRAREA DE MARFURI

11.1. Livrarea tuturor produselor achiziționate prin Magazinul online se face cu un serviciu expres al companiei de curierat Speedy, Econt, Leo Express. Termenul de livrare a mărfii este între una sau trei zile lucrătoare.

În perioadele de promoții, reduceri mari sau sarcini neobișnuite, livrarea poate dura până la 5 zile lucrătoare, iar Comerciantul nu este responsabil pentru întârziere.

11.2. Mărfurile comandate până la ora 13:00 într-o zi lucrătoare sunt procesate și livrate pentru expediere în aceeași zi lucrătoare și livrate în termen de 24 de ore.

Bunurile comandate după ora 13:00 într-o zi lucrătoare, într-un weekend sau într-o vacanță sunt procesate în prima zi lucrătoare următoare.

11.3. Utilizatorul poate alege livrarea la adresa specificată de acesta sau la biroul unei companii de curierat.

11.4. La cererea Utilizatorului de a modifica parametrii de livrare (alte timpi de livrare, alegerea timpului fixat, livrarea expresă, data amânată sau alte condiții speciale), el poate solicita acest lucru prin telefon: 0878 62 63 63

11.5. Condițiile de livrare specificate în acești Termeni și Condiții Generale nu se aplică tuturor decontărilor din Republica Bulgaria, deoarece sunt obligate de condițiile de livrare ale companiilor de curierat.

11.6. În caz de adresă incompletă, inexactă sau falsă sau furnizate detalii de contact incorecte cu Utilizatorul, Comerciantul nu este responsabil pentru livrările întârziate sau nerelivrate.

11.7. Dacă la comandarea unui produs, Utilizatorul alege să utilizeze serviciul „livrare la birou”, Utilizatorul ar trebui să fie notificat cu privire la sosirea produsului prin SMS, e-mail sau prin alte mijloace utilizate de Furnizor, conform Condițiilor sale Generale.

11.8. Utilizatorul care a primit un conosament la înregistrarea cu succes a comenzii ar trebui să fie informat dacă expedierea a ajuns la biroul de curierat selectat înainte de a merge la el.

11.9. În cazul în care produsul nu este disponibil în prezent, Clientul va fi informat cu privire la termenul de livrare după confirmarea comenzii prin telefon de către Comerciant. Comerciantul își rezervă dreptul de a oferi Clientului produse de înlocuire de aceeași calitate sau valoare și mai mare, care pot fi comandate. Dacă Clientul nu dorește să comande produse de schimb, comanda sa este anulată.

11.10. Bunurile sunt predate Clientului sau unei terțe părți, care acceptă și confirmă primirea acestora în numele Clientului. La livrarea bunurilor, Clientul sau terțul semnează documentele însoțitoare. În cazul în care Clientul nu este găsit în perioada de livrare la adresa specificată de acesta sau accesul și condițiile de livrare a bunurilor nu sunt furnizate în acest termen, Comerciantul este eliberat de obligația sa de a livra bunurile comandate pentru cumpărare. Clientul își poate confirma dorința de a primi bunurile după expirarea perioadei de livrare, în care nu a fost găsit la adresă, suportând toate costurile suplimentare de livrare. În acest caz, o nouă perioadă de livrare începe să curgă din momentul confirmării conform frazei anterioare.

11.11. Executarea comenzii poate fi împiedicată din oricare dintre următoarele motive:

A) Una sau toate bunurile comandate nu sunt disponibile. În acest caz, contactul cu clientul va fi stabilit cât mai curând posibil.

B) Nu a fost efectuată nicio plată sau întârziere de plată de către client atunci când a fost convenită plata în avans. În aceste cazuri, comanda nu va fi executată până la efectuarea plății. O excepție este cazul în care se alege metoda de plată la livrare (ramburs).

C) Clientul a indicat o adresă de livrare incorectă sau incompletă și / sau nu a indicat un reprezentant pentru a primi comanda. În acest caz, Comerciantul încearcă să contacteze clientul prin telefon sau e-mail (dacă există și este corect) și specifică condițiile în care comanda va fi confirmată și executată. În cazul datelor inexacte furnizate de Client, pentru adresa de livrare și telefon sau absența Clientului la adresă, precum și în cazul imposibilității livrării bunurilor din motive independente de Vânzător, bunurile sunt returnate și rămân în depozitele Vânzătorului. În acest caz, bunurile nu sunt păstrate pentru Client, cu excepția cazului în care sunt plătite în avans. În cazul bunurilor preplătite, aceleași se păstrează în termen de 15 zile de la returnarea lor, iar după expirarea acestei perioade și dacă Clientul nu o solicită de la Vânzător, Vânzătorul returnează plata primită. La o vizită repetată la adresă, Clientul plătește costurile suplimentare de transport.

D) Lipsa numărului de telefon pentru contactul cu clientul. Comanda nu va fi declanșată din cauza imposibilității de a o confirma.

12. PREȚUL DE TRANSPORT

12.1. Prețul de livrare este calculat automat de sistem și este afișat la selectarea unui furnizor. Livrarea gratuită este disponibilă pentru comenzile de peste BGN 79 pentru clienții cu amănuntul și peste BGN 500 pentru clienții cu ridicata.

13. REDUCERI

13.1. Consumatorul are dreptul de a profita de reducerile la campaniile promoționale anunțate de către comerciant. Reducerile sunt valabile numai pentru perioada campaniei sau până la epuizarea stocurilor;

13.2. Consumatorul are dreptul la reduceri, la atingerea anumitor volume (sume) dintr-o achiziție unică, specificată în secțiunea de reduceri din magazin, secțiunea de reduceri.

14. PROCEDURA DE PLATĂ

14.1. În magazinul online utilizatorul poate plăti prin:

Ramburs la livrare - direct la curier

Plata online prin card de credit sau de debit (Maestro, Borica, Visa, VisaElectron, MasterCard, DinersClub și Discover), prin dispozitive terminale POS virtuale;

Cont bancar: BG28BPBI88981029712401

14.2. Dacă plata provine din străinătate, toate comisioanele bancare sunt pe cheltuiala Utilizatorului. Dacă Utilizatorul a ales să plătească prin transfer bancar, toate termenele de livrare încep să curgă de la creditarea contului bancar al comerciantului.

14.3. În cazul exercitării dreptului de returnare a mărfurilor, conform punctului 8.4 din acești Termeni și Condiții Generale, suma plătită prin dispozitivele terminale POS va fi rambursată în contul bancar al plătitorului de la care s-a primit plata.

15. PROCEDURI DE RECONCILIERE

15.1. Activitatea comerciantului se încadrează în domeniul de aplicare al Comisiei generale de conciliere din cadrul Comisiei pentru protecția consumatorilor, cu sediul în Plovdiv, cartierul Karshiyaka, str. Vasil Levski 50 , site-ul www.kzp.bg; e-mail: [email protected], telefon 032/631778

15.2. Respectarea acestor CGC este încredințată Comisiei pentru protecția consumatorilor și Comisiei pentru protecția datelor cu caracter personal, cu următoarele date de contact:

Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal:

Adresa: Sofia, str. Ivan Evstatiev Geshov, 15,

Tel.: (02) 940 20 46

Tel.: (02) 940 36 46

E-mail: [email protected], [email protected]

Site-ul web: www.cpdp.bg.

16. LITIGII

16.1. Toate disputele care pot apărea între Utilizatorii Site-ului și Comerciantul legate de subiectul de activitate al magazinului, inclusiv litigiile care apar sau legate de interpretarea și invaliditatea, executarea sau rezilierea contractului pentru achiziționarea de bunuri la distanță, precum și litigiile pentru a completa lacunele contractului sau pentru a-l adapta la noile circumstanțe vor fi soluționate cu bună-credință, prin medierea CPC (Comisia pentru protecția consumatorilor) și în caz de imposibilitate de a ajunge la un acord - de către instanța competentă la sediul comerciantului și conform legislației actuale din Republica Bulgaria.

16.2. Acești Termeni și condiții generale sunt guvernate de legile Republicii Bulgaria și toate litigiile care apar în legătură cu acești Termeni și condiții generale vor fi soluționate de instanța competentă.

17. CLAUZA SALVATORIE

17.1. În cazul în care părți sau dispoziții întregi ale acestor Termeni și condiții generale sunt considerate a fi contrare regulilor obligatorii, nule sau neavenite sau în orice mod inaplicabile, această prevedere va fi considerată independentă de celelalte dispoziții și nu va afecta efectul și aplicabilitatea a oricăreia dintre celelalte prevederi.

17.2. Acești Termeni și condiții generale intră în vigoare pentru toți utilizatorii începând cu 3 mai 2021.

DATE COMERCIALIZATE:

ARM TOYS OOD, UIC 201014605, sediul social și adresa conducerii: Plovdiv, str. Blagovest nr. 3, reprezentată de managerul Rafael Khachatryan

Cont bancar: BG28BPBI88981029712401

Politica de confidențialitate și cookie-urile

1. Definiția datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal reprezintă orice informație legată de o persoană identificată sau identificabilă (cum ar fi e-mail, nume, vârstă, data nașterii, telefon, cod PIN etc.).

2. Colectarea și utilizarea datelor cu caracter personal

Armtoys.bg colectează, utilizează, stochează și prelucrează datele cu caracter personal de care Compania are nevoie pentru a furniza servicii și bunuri în magazinul electronic. Furnizarea de date cu caracter personal de către utilizatorii site-ului este voluntară. Datele sunt utilizate pentru a gestiona profilul clientului din magazinul online și pentru a gestiona achizițiile efectuate sau listele de dorințe. Datele cu caracter personal pot fi utilizate pentru solicitări sumare în funcție de sex, vârstă și altele asemenea, în scopul formulării unui profil de utilizator mai precis. Ele pot fi utilizate pentru diverse activități de marketing.

Tipurile de date personale pe care armtoys.bg le colectează sunt:

Când un utilizator deschide magazinul nostru online și diversele meniuri din acesta, informațiile sunt primite de la un protocol de informații cu următorul conținut:

site-ul web de pe care veniți la noi;

Adresa IP;

data vizitei;

ora vizitei;

durata vizitei;

anchetă consumator;

cantitatea de date schimbate;

tipul de browser și sistemul de operare pe care îl accesați;

locația din care accesați;

3. Tipuri de date cu caracter personal pe care le prelucrăm și le stocăm

La înregistrare în armtoys.bg - nume și prenume și e-mail;

Pentru comenzi online - nume și prenume și e-mail, telefon mobil, țară, sex, adresa de livrare;

În cazul activităților de marketing și mesajelor primite pe baza abonamentului - nume și prenume și e-mail, decontare, adresă, copii, sex, nume ale copiilor, data nașterii copiilor;

La cerere în formularul de contact - nume și prenume și e-mail;

La emiterea unei facturi - numele și prenumele, adresa facturii, numărul civil unic, adresa de livrare, adresa de e-mail, mijloacele de plată utilizate, suma plății și produsul / produsele, data cumpărării. Este posibil să solicitați alte date cu caracter personal, care sunt obligatorii în conformitate cu cerințele legii.

4. Activități principale cu datele personale ale utilizatorilor

Activitățile în care sunt utilizate și prelucrate datele cu caracter personal sunt:

Când gestionați un cont în magazinul online bg;

La executarea unei comenzi;

În operațiunile contabile impuse de lege în legătură cu înregistrarea achizițiilor și acumularea impozitelor și comisioanelor datorate;

Gestionarea accesului pentru utilizatorii înregistrați;

La acordarea unui împrumut de marfă de la companii pentru bunuri rambursabile;

Soluționarea litigiilor, soluționarea reclamațiilor și altele asemenea;

Întrebarea primită de dvs. este legată de informații suplimentare despre un produs sau serviciu;

5. Utilizarea cookie-urilor

Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt stocate pe dispozitivul dvs.

Cookie-urile sunt mici fișiere de informații stocate în browserul dvs. de internet (date despre limba utilizată, timpul de conectare, paginile web vizitate) sau hard disk.

Site-ul web folosește cookie-uri pentru a facilita navigarea. Sunt utilizate următoarele cookie-uri:

Cookie-urile, care permit utilizarea funcționalităților de bază, cum ar fi gestionarea „coșului” și acceptă identificarea utilizatorilor;

Cookie-uri personalizabile care afișează pagini deja vizitate într-un mod personalizat în funcție de sesiunile anterioare, achiziții etc;

Cookie-uri publicitare care vă permit să primiți oferte de la bg pe alte site-uri web;

Browserele de internet au funcționalitatea de a nu salva cookie-uri sau de a le șterge.

6. Rețele sociale

Acces la rețelele sociale precum Facebook, Google +, YouTube, Twitter și altele, prevede înregistrarea separată și acceptarea condițiilor generale ale acestor site-uri. Datele dvs. personale și modul de lucru cu acestea devin subiectul relațiilor dintre utilizator și rețeaua socială, după acceptarea condițiilor generale ale acestora.

Facebook folosește pluginurile sociale ale rețelei sociale facebook.com, care este întreținut de Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, SUA. ("Facebook").

Pluginurile sunt recunoscute de logo-urile Facebook („f” alb pe fundal albastru sau „degetul mare în sus”) sau primesc „Facebook Social Plugin”. Facebook colectează date folosind aceste pluginuri. Utilizatorii pot accesa reclame pe armtoys.bg, care sunt direcționate către aceștia pe baza informațiilor colectate de pe Facebook.

Google Analytics este un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. („Google”). Google Analytics folosește cookie-uri, care sunt fișiere text stocate pe computerul dvs., pentru a permite utilizatorilor să analizeze utilizarea site-ului dvs. Informațiile despre utilizarea acestui site obținute prin intermediul cookie-urilor sunt de obicei transmise și stocate de Google pe servere.

Google AdWords este un serviciu de remarketing și de direcționare comportamentală furnizat de Google. Cu acest serviciu, activitățile de publicitate ale armtoys.bg sunt conectate la rețeaua de publicitate Adwords prin „cookie-uri”. Utilizarea serviciilor Google AdWords armtoys.bg nu colectează date personale despre utilizatori.

7. Divulgarea datelor cu caracter personal

În unele cazuri, armtoys.bg poate dezvălui anumite informații personale partenerilor cărora le-a fost atribuit un anumit serviciu, cel mai adesea legate de diverse activități de marketing destinate consumatorilor. Informațiile personale vor fi partajate de noi numai în scopul dezvoltării serviciilor și publicității și nu vor fi partajate cu terți.

În cazurile în care informațiile sunt partajate cu terți, Compania se asigură că protecția datelor este asigurată în conformitate cu standardele pentru aceasta. Datele dvs. sunt considerate confidențiale și pentru partenerii noștri.

Divulgarea datelor cu caracter personal este posibilă în temeiul dispozițiilor legale, în procedurile judiciare, în litigii sau la cererea organismelor publice și guvernamentale, în caz de amenințare la adresa securității naționale în interiorul sau în afara țării de reședință.

De asemenea, putem dezvălui informații despre dvs. dacă constatăm că o astfel de dezvăluire este în mod rezonabil necesară pentru a ne impune termenii și condițiile sau pentru a ne proteja activitățile sau utilizatorii. În plus, în cazul unei reorganizări, fuziuni sau vânzări, putem transfera orice informație personală colectată către terțul în cauză.

8. Transferul de date cu caracter personal către alte țări

armtoys.bg nu transferă datele dvs. către țări terțe din afara UE, de regulă.

9. protecția datelor cu caracter personal

Armtoys a luat toate măsurile - măsuri administrative, tehnice și fizice - pentru a proteja informațiile personale împotriva pierderii, furtului și utilizării necorespunzătoare, precum și împotriva accesului, divulgării, modificării sau distrugerii neautorizate.

Când postați informații personale sau le distribuiți pe forumuri, chaturi și rețele sociale, acestea sunt vizibile pentru o gamă largă de utilizatori și pot fi citite, colectate sau utilizate.

Toți angajații din armtoys.bg sunt obligați și instruiți să protejeze confidențialitatea informațiilor dvs., precum și să respecte anumite standarde și măsuri de securitate. Accesul la datele personale pentru angajații armtoys.bg este limitat în măsura necesară pentru a-și îndeplini atribuțiile.

Atunci când partajează date personale cu terți - furnizori sau subcontractanți ai armtoys.bg, Compania garantează că aceștia asigură un nivel de protecție a datelor în conformitate cu standardul convenit.

10. Condiții de stocare a informațiilor personale

Stocăm informațiile dvs. personale pentru perioada de valabilitate a înregistrării dvs. în armtoys.bg. În cazurile în care ați cumpărat ca oaspete, îl stocăm până la expirarea dreptului dvs. de returnare sau schimb sau până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor achiziționate de dvs. Dacă reglementările impun alte termene, noi le respectăm și le respectăm. În funcție de tipul de date și scopurile pentru care sunt colectate, se stabilește o perioadă de stocare, după care informațiile sunt șterse definitiv.

11. Drepturile dumneavoastră în legătură cu furnizarea de date cu caracter personal

Aveți următoarele opțiuni în temeiul Regulamentului general privind protecția datelor:

pentru a verifica actualitatea datelor dvs. Acestea vă sunt vizibile după ce v-ați conectat la contul dvs. bg;

dreptul de a solicita corectarea sau ștergerea datelor dvs. personale;

dreptul la portabilitatea datelor într-un format structurat, utilizat pe scară largă și care poate fi citit de mașină;

dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale;

dreptul de a refuza utilizarea datelor dumneavoastră personale în scopul primirii de comunicări de marketing prin diferite canale electronice - e-mail, mesaje scurte etc;

dreptul de a face reclamații la Comisia pentru protecția datelor dacă credeți că drepturile dvs. de protecție a datelor au fost încălcate.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile în legătură cu cele de mai sus, ne puteți contacta la c

12. Valabilitatea politicii de protecție a datelor

Această politică este pe termen lung. Modificările sunt posibile ca urmare a introducerii unor noi reglementări sau legi. Astfel de actualizări vor fi publicate în timp util pe armtoys.bg.

13. Datele de contact.

Ne puteți contacta la [email protected]

14. Date privind autoritatea de supraveghere competentă pentru protecția datelor cu caracter personal

Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, adresa: Sofia 1592, Bd. "Prof. Tsvetan Lazarov ”№ 2, tel .: 02 915 3 518, www.cpdp.bg.

Setări

Setări

Meniul

Menu

Creați un cont gratuit pentru a utiliza liste de dorințe.

Conectare